Monday, December 13, 2010

Makteh pun janji tau JANGAN KAWEN LAGI!!!!

Kaklong Fatin 'Aliah yang Makteh sayang

Situasi 1
Depan toilet

Kaklong : Malam ni kak long nak tido dengan makteh tau.

Makteh : Bakpe nya awak nak tido dengan makteh?

Kaklong : Kaklong memang suka tido dengan makteh. Boleh dok?

Makteh : *sengeh*


Situasi 2
Lewat tengah malam atas katil.

Kaklong : Bile makteh nak kawen?

Makteh : Nape?

Kaklong : Makteh kan dah besar. Pastu kalau makteh dah kawen boleh bagi kak long sepupu.

Makteh : Kahkahkah (cover dengan gelak sebab tak tau nak jawab ape)


Situasi 3
Tengah hari lepas tengok tv

Kaklong : Makteh ni bila nak kawen ni? Kan kaklong kata kaklong tak sabar nak sepupu! (padahal sepupu dia dah ramaiiiiii)

Makteh : Kaklong tau tak, kalau makteh dah kawen, kaklong dah tak boleh tido dengan makteh...

Kaklong : Nape pulak?

Makteh : Ye la, mesti la makteh nak tido dengan pakteh (pehal kau gatal sangat nihhhh)

Kaklong : (diam)

Makteh : Masa tu kaklong kena tido dengan umi ngan ayah la.

Kaklong : Kalau macam tu makteh tak payah kawen la! Kaklong nak tido ngan makteh jugak!

Makteh : HAH!!!!!


Situasi 4
Atas katil *mata dah mengantuk tahap dewa tapi masih nak bercakap*

Kaklong : Makteh janji tau jangan kawen lagi?

Makteh : Dah tu, kalau makteh tak kawen sape nak bagi kaklong sepupu?

Kaklong : Takpe..makcik ngan maksu kan ada...

Makteh : Eleh, nanti kaklong dah besar mesti kaklong nak kawen jugak. Nanti kaklong ada abang long, makteh nak tido dengan siapa masa tu?

Kaklong : Emmmm...

Makteh : Kesian kat makteh nanti...

Kaklong : Nanti makteh dah tua berkedut nanti makteh kawen la dengan pakteh.

Makteh : Tu pun kalau pakteh nakkkkkk

"Makteh jangan kawen lagi tau"

Situasi 5
Atas katil lepas breakfast (memang port terbaek sembang atas katil)

Kaklong : Makteh dah ada pakteh ke belum?

Makteh : Kenapa?

Kaklong : Kalau makteh dah ada pakteh boleh tak kaklong nak telefon pakteh?

Makteh : Nak telefon kenapa?

Kaklong : Kaklong nak tanya dia boleh tak kalau makteh dah kawen dengan pakteh, pastu kalau kaklong balik sini kaklong nak tido tengah-tengah antara makteh dengan pakteh...?

Umi Kaklong : Amboi, yang awak tu mengada sangat kenapa???!!!

Makteh : KAHKAHKAH


Situasi 6
Kaklong dalam kereta nak balik Kerteh

Makteh : (Jerit) Kaklong balik nanti jangan lupa mengaji rajin-rajin tau.

Kaklong : (Jerit) Makteh pun janji tau JANGAN KAWEN LAGI!!!!

Makteh : *tsk tsk*

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...