Saturday, October 22, 2011

Kubur asing-asing

Aku bukanlah manusia maksum. Aku pun selalu buat silap. Tapi bila kita nampak orang lain buat salah, wajib untuk kita tegur bukti kita orang beriman.

Tapi ada seorang hamba Allah ni bila aku tegur dia boleh marah aku balik cakap aku ni busy body.
Wah wah wah. memang body aku busy beraerobik siang malam.
Macam mana dia tahu?
Musykil musykil.

Paling aku tak tahan bila dia kata 'Hang sibuk kenapa?! Kubur asing-asing!'


Cerita bab kubur pulakkkkkkkkk


'Sebab kubur asing-asing la aku tegur hang sekarang. Kalau kubur kita sekali, dah tentu aku boleh tolong jawab untuk hang nanti'

4 comments:

yui92 said...

haha... alasan yg pedas bercili =p=p

h.u.m.a.n - e.n.g.i.n.e.e.r said...

Hikmah mulut tak ada insuran. hikhikhik

khairul_bariyyah said...

"mmg la kubur asing2 tp nt hat dok urus mayat hg bukan hg sorg2"

boleh dak? hihi

h.u.m.a.n - e.n.g.i.n.e.e.r said...

brialliant adik. kakteh terima cadangan adik (maharaja lawak)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...