Tuesday, October 11, 2011

Lagi-lagi cerita kawen

'Widad bila lagi nak kawen. Dah lama akak tunggu kad wangi dari Widad'


'Belum ada jodoh lagi kakkkkk'


'Takkanlah tak adaaaaa'


'Betul tak ada. Awat? Akak nak bagi laki akak kat saya ka?'


Muka merah menyala dan terus berlalu pergi.





KAHKAHKAHKAH.

Padan muka. Tanya lagi.

7 comments:

khairul_bariyyah said...

keja la weh............. hehehe

- AnaK Mak Cik T - said...

dialog tambahan...

"bila pulak saya cakap hantar kad wangi nih...sampai bila akak tunggu pun tak dapat kad wangi tuh..."

"kad saya bau kedai jer...tak pun bau posmen..."

ACI KA???

h.u.m.a.n - e.n.g.i.n.e.e.r said...

khairul bariyyah: i invigilate utk pmr. pagi off, tengah hari baru keja. jgn jeles.

kak chaq: aci jugak tapi takut tak dan sebab dia dah malu dan berlalu (ryhme)

[Mad Din] said...

nak tnya bila nak buat nasi minyak ni

h.u.m.a.n - e.n.g.i.n.e.e.r said...

Tak elok nasi minyak. Kolestrol tinggi

suffiakmal said...

tudiaa. kena setepek !

h.u.m.a.n - e.n.g.i.n.e.e.r said...

ayat biaq powerrrrrrrrrr

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...