Tuesday, October 25, 2011

Salah konsep


Introducing: Najihah 



Aku sedang menjinjing kasut sukan aku dan mahu simpan dalam rak kasut yang aku letak di tingkat atas. Anak buah aku yang berumur empat tahun mengekor dari belakang.






'Bila makteh pakai kasut ni?'

'Pagi tadi masa Najihah duk tidoqqq' (cakap lanjut-lanjut sikit)

'Makteh pakai pi sekolah ka?'

'Ha laaaa'

'Makteh pi sekolah jadi cikgu ka?'

'Haa, makteh jadi cikguuuuu'

'Hmmm abang Eirfan hari-hari dia pi sekolah tapi dia tak jadi cikgu pun'

Hahahahahahahahahaha

















Ni tobat kalau nampak makcik kantin pun dia bantai panggil cikgu jugak



8 comments:

Wawa Amran said...

Kanak2 & konsep.. memang wat kite gelak.. Comel Jiha berkaca mata..

yui92 said...

banyak sungguh la cikgu kalau camtu..hehe

h.u.m.a.n - e.n.g.i.n.e.e.r said...

wawa: maktok dia kata tak elok langsung. najihah boleh balas 'maktok dah rabunnnnn' hahahhahah

yui92: budak kecik sepuluh pun dia dah kata banyak

Ekmi Rabat said...

budak2 mmg comel. otak depa simple.

h.u.m.a.n - e.n.g.i.n.e.e.r said...

tapi kalau mai mengada-ngada dia harammm tak comei

khairul_bariyyah said...

setoh! boleh plak dia balas kat mak macam tu... senget! hihihi


suruh dia balik lagi mgu depan smpai kta pi sabah,aci dak? hihi

h.u.m.a.n - e.n.g.i.n.e.e.r said...

aaaaaaaahhhhhhhhhh dia suka buat perangai. malas gila nak layan. p la amek dia. ajak la kakak kesayanganmu di changlun itewwww

armouris said...

info tentang rak kasut di SIHAT SELALU - Rahsia Mendapatkan Ruang Lebih Besar di Rak Kasut

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...