Tuesday, November 1, 2011

Aku tak follow dia

Aku ke Sungai Petani kerana mengidam kek resepi rahsia sekaligus berjumpa kawan-kawan yang kami semua bajet konon macam Gossip Girl la sangattt.

"Wei hang Widad tak dak satu pun laman sosial ka hang join?"

"Aku ada blog. Sosial dak? Kekekeke (ini bunyi aku gelak. Aku tau huduh)." Bajet cool la sangat.

"Wahhh hang ada blog mesti hang kenai Hanis Zalikha."

"Hang pun kenai dia. Cuma dia la tak kenai kita." Ayat pasrah tak hengattt.

"Hang follow dak blog dia?"

"Dakkkkk"

"Awat? Pasaipa?"

"Sebab dia tak tutup aurat"






Sekian.






Ya, aku cuma baca blog dia dan memang semua blog yang aku follow adalah mereka yang menutup aurat sahaja.










p.s. Adakah aku terpengaruh dengan budak Mesir ini?









4 comments:

Muhammad Faris 'Azim said...

rasanya. dengan si budak mesir.

yui92 said...

oh oh adakah itu saya? hehe

Gigi Monster said...

ni pun boleh masuk label tecer hat religious tuh. hehe.

menunggu tecer sambung lg kisah di bawah ni jugak. hoho

h.u.m.a.n - e.n.g.i.n.e.e.r said...

Faris Azim : soheh dah rasanya

yui92: sudah terang lagi bersuluh

gigi monster: sabaq no. keep the urge bebeh

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...