Friday, November 4, 2011

Tak habis-habis pasal kawen




Bila sampai hujung tahun, dah memang jadi rutin cikgu kena isi alamat dan nombor telefon untuk dihubungi masa bercuti kelak.


Che' Ros salah seorang kerani di tempat aku memang suka mengusik cikgu-cikgu perempuan yang bujang termasuklah aku yang baru nak masuk 4 bulan mengajar.


"Hah Widad, tulis alamat dengan nombor telefon. Esok time-time cuti kot sekolah nak contact senang"



Aku pun terus ambil pen dan mula menulis dengan tekun.



"Tang bahagian nombor telefon tu kalau ada handset laki (suami) tulis sekali" saja dia nak usik aku.



"Boleh ka?" aku buat-buat innocent plus naive tanya balik.



"Boleh belaka aihhhh"



"Nombor telefon Che Ros berapa? Mai saya nak tulis tang ni"




"Tudia aih budak ni!!! Tak berani dah aku nak usik lepas ni. Mampoih aku kena belasah dengan bini." Ambil buku terus pi tempat lain.






Kahkahkahkahkah. Usik lagi?!













5 comments:

Gigi Monster said...

che ros tuh rupanya laki ka tecer? la, igt perempuan nama dia ros.

h.u.m.a.n - e.n.g.i.n.e.e.r said...

names can be deceiving...hahahah

yui92 said...

laaa... punya la aku kepeningan bila baca kali pertama dan kedua...hehe

h.u.m.a.n - e.n.g.i.n.e.e.r said...

minta maap leeee

Wawa Amran said...

Haha! Laki rupenye he Ros tue.. Patot den x phm hehe~

Phm dh lar skang =D

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...